دانلود آهنگ جدید حامد زمانی و رضا هلالی با نام امام حسین

Hamed zamani Emam Hosein دانلود آهنگ جدید حامد زمانی و رضا هلالی با نام امام حسین

دانلود آهنگ جدید حامد زمانی و رضا هلالی با نام امام حسین با بالاترین کیفیت

ویژه ماه محرم و ایام سوگواری

متن آهنگ جدید حامد زمانی و رضا هلالی با نام امام حسین :

اسلام و علیک یا اباعبدالله

من لی غیروا ، من لی غیروا

من که ندارم کسی رو به غیرت

آرزومه با دعاهای خیرت

پا بذارم جای پای زهیرت

انی سلمو لمن سامرکم

انی هر کل لمن حالکم

قلبم میزنه با ضرب سینه زنت

می خونه عشق منه یا حسین

تو کل دنیا فقط حسین دلسوزمه

یکی یکی هیات ها مسیر هرروزمه

اسلام، اسلام ای شهید کریلا

ماه روی نیزه ها می کشیم

اسلام، اسلام ای شهید کریلا

ماه روی نیزه ها می کشیم

منی که هر نفسم اسم تو گفتم

نکنه یه روزی از چشات بی افتم

به منه مرده جون تازه دادی

برا نوکریت به من اجازه دادی

حرمت رویای من

ولی من دنیای من

بنویسید روی سنگ قبر من

آقای من دنیای من

الله هم اجل نا یا یحیی من

من برای تو گریه می کنم

تو برای من آقای من

هی اله وکا، هی اله وکا

فی ماتم الحسین مظلوم کربلا

هی اله وکا، هی اله وکا

فی ماتم الحسین مظلوم کربلا

عریان کربلا اتشان کربلا

سلطان کربلا ، سلطان کربلا

دستم را بگیر تو دریایی من کویر

امیری مبل امیر یا حسین

حرم نگو خونمه عزیز تر از جونمه

با دست نشونم بده بگو که دیونمه

چقده بگم آقا هوات و کردم

کاش بیام به کربلات و بر نگردم

به صدام امون بده به دلم جنون بده

بی سر و سامونتم بیا به من سامون بده

لیلای من یک خبری به مجنون بده

من که مردم کربلات و نشون بده سامون بده

این طالب بدمل مغتول الکربلا

این طالب بدمل مغتول الکربلا

این طالب بدمل مغتول الکربلا

این طالب بدمل مغتول الکربلا

این طالب بدمل مغتول الکربلا

این اله عزا این اله غذا

فی ماتم الحسین مظلوم کربلا

آهنگ جدید حامد زمانی و رضا هلالی با نام امام حسین

دانلود با کیفیت 320 - 15.3 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 6.10 مگابایت


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: مداحی ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 10 آبان 1393برچسب:حامد زمانی,رضا هلالی,محرم93, | 11:9 | نویسنده : A.A |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.